onsdag 13 oktober 2010

I will never forget - I will never regret!

Efter att ha varit avstängd från internet i 10 veckor pga att jag spred virus och att det tydligen är svårt att få tummen ur röven och fixa datorn så är jag faktiskt tillbaka, mer taggad än någonsin på att skriva.

Jag har haft den bästa sommaren i hela mitt 21 åriga liv med 4 Takidaspelningar. Den första i Göteborg på Pier Pressure (där jag även såg helt otroliga 30 seconds to Mars, rubriken på detta inlägg är från deras låt Closer to the Edge). Den andra var i Enköping som jag kom till efter många om och men, att gråta vid köttbandet är en bra idé när man vill fly från jobbet. Att ta sig hem därifrån var också problematiskt men det löste sig med taxi klockan 05.00 på morgonen.
Den tredje spelningen var i Karlskoga, Putte i Parken. Det öste ner hela jäkla dagen och jag och systra mi brände 700 spänn var på öl. Träffade helt underbara människor och dansade i regnet när Maskinen hade sin spelning.

Den fjärde var på min kära storasysters födelsedag, Kommunal fyllde 100 år och endast de som jobbar där fick komma, tänk vad glad man kan bli för att ens mor är dagisfröken ibland!! Vi hängde med Tomas och grabbarna innan, drack bärs och sen dansade vi som galningar!!

Skulle det underbara sluta där? Troligtvis ja, sommaren var ju slut. Men på fredag styr vi den lilla Mazdan upp mot Sundsvall för att hälsa på Tomas, och på söndag blir det VOLBEAT!!! Roadtrippa med min syster, bli helt insane med min syster, det är tammejfaaaan det bästa jag vet!!

Yeah sometimes you suck pretty hard but you're the best sister I'll ever get!!

Inga kommentarer: