onsdag 23 november 2011

...


bild från Micas halloweenfest

Det poppade upp en låt i min Spotify-lista, några rader från den har etsat sig fast i min hjärna och får mig att tänka på en viss person, som kom in i livet med buller och bång och fuckade upp mitt känsloliv, vafasiken jag skulle ju vara iskall och inte falla igen! Men jag gjorde det, och jag faller fortfarande, djupare och djupare. Jag är så fantastiskt glad! Och snart drar jag och min älskade syster Sandra iväg på Sabatonkryssning. Och på fredag ska vi på spelning! Det är svårt att se att det skulle kunna bli så mycket bättre än såhär? Jag vet att jag säljer ut mig själv, och om det går åt helvete kommer det göra ondare än någonsin. Men allt är ödet. Just nu är jag bara tacksam för allting, för min familj, för mina vänner, för DIG.

Grâce à toi à nouveau je respire
(tack vare dig andas jag på nytt)


1 kommentar:

sofia sa...

man måste våga för att vinna babe! <3