tisdag 3 juli 2012

loml



Okej okej. Jag har varit kass på att uppdatera. Men det kan bero på fler saker. Att jag är totalt slutkörd efter jobbet varenda dag, och den lilla energi jag har använder jag till att städa, laga mat, organisera och hångla med min karl.

Ja hoppsan, mycket har hänt sen sist ja!

- Jag har flyttat hemifrån (kanske nämnt det innan...)
- Allt som kunde ha gått åt helvete gick bra
- Jag är officiellt tillsammans med Henke!
- Jag har varit på Metaltown & sett Manson
- Jag har sett Takida!!!!!
- Haft en härlig midsommarafton

Ehmm... Ja .. Vart var jag nu? Städning! Neeej. Det har jag fått nog av för idag. Hjärnan snurrar pga alla kemikalier jag har andats in. Dagen tillbringades med H i Uppsala pga personliga anlägenheter som inte alla behöver veta om. Men vi har haft det mysigt trots allt!

Jag är så makalöst kär. Det tog ett tag att våga släppa det gamla och släppa in det nya. Vi springer genom livet, sida vid sida. För mig är du livet! Du är den vackraste jag mött, inte tuff och kall och hård som andra, du har väckt opp det jag trott var dött, och när jag har dig, när du tar mig, min hungrande kropp får frid, bortom all rum & tid!

Det är virrigt nu. Men jag skyller på kemikalierna. Jag tror jag måste komma in i ett blogg-flow igen. Inte för någon annans skull, utan mest för att få skriva av mig då och då. Det är ju lite av min grej egentligen.

Inga kommentarer: