tisdag 14 december 2010

Strong will continue

Självmordsbombare i Stockholm. Vad var det jag sa? Det är hemskt att det har hänt men det var en tidsfråga bara. Religion är något hemskt, roten till allt ont som händer i vår värld. Har läst några storbloggares reaktioner och blir bara irriterad. Tycker inte att man borde få yttra sig om man lever i en värld där det enda som faktiskt betyder nåt är smink, kläder och pengar. Så jävla synd att alla muslimer kommer bli dragna över samma kam nu. Och att när man som svensk yttrar sig kommer bli kallad rasist. Men ärligt, kan ni försvara den här killens handling på något sätt skulle jag villa höra ett JÄVLA bra försvarstal. Någon som vill?

Det här är det jag har varit rädd för. Kulturkrocken. Vår svenska befolkning ska tydligen straffas för något VI inte ens har gjort!! Och med vår svenska befolkning menar jag de som bor i Sverige för inte sjutton skulle bara de vita kristna i Sverige dö ifall han hade "lyckats" med sin bomb.

Det finns så mycket jag vill skriva men inte kan. Sverige är ett våldtaget land. Alla skaffar barn, nu börjar jag bli tveksam för mina barn ska inte behöva växa upp med sånt här!

Måste tillägga att jag tycker Aftonbladet osv är patetiska som inte låter folk kommentera artiklarna. Man får tydligen inte göra sin röst hörd här i Sverige!

Det är dags att vakna och våga säga ifrån!

Inga kommentarer: