tisdag 21 december 2010

You better die young



why don't they ever speak of you now
is it to much to do, who gives a shit about you?
why do you remember me now
when you're old and you're blue
won't give a shit about you

Mums, återupplivar lite gammal musik, har julstädat mitt rum och mitt badrum. Fresh. Första gången jag städade en toalett och handfat osv. Det var ju faktiskt inte så jäkla äckligt som folk säger? Eller ja, kan väl förstå om det är typ bajs överallt men.. Ja. Nog om det ämnet nu, jag fyller ju faktiskt 22 nästa år så man behöver inte snacka bajs.

Imorgon har vi sista dagen på Communicare där jag har gått i 3 månader. Det har faktiskt inte gett mig ett skit förutom att jag har träffat relativt roliga människor, vampyren Danny t.ex. (han har guldiga ögon, därför säger jag att han är vampyr)

Det är 3 dagar kvar till julafton. Sista julen i huset, nästa år är det lägenhet som gäller. Känns lite konstigt faktiskt men jag känner mig ändå redo att lämna huset. Mer praktiskt att bo närmre stan, men det är ändå här jag växt upp, jag vet exakt vilka golvbrädor som knakar, vart allting är. Mitt rum som är perfekt storlek och planlösning. Men ja, kommer väl förhoppningsvis inte bo i nya lägenheten länge. Är väl dags att flytta hemifrån snart men jag tänker inte göra det förrän jag har fixat ett jobb. Vill ju köpa... På Haga.. Nära min syster. Så kan jag hjälpa henne i tvättstugan. Haha. Jeje, nu ska jag ta en kopp kaffe!

Inga kommentarer: