torsdag 4 augusti 2011

I love my life


Kom fram till Stockholm cirkus 15.00. Pitstop @ donken sen tunnelbana (!!!) till Medborgarplatsen där vårt superhärliga hotell låg (Scandic Malmen, så rock'n'roll) Efter lite uppstyrning och prat med grabbarna så tog vi en taxi till ett hotell som ligger bredvid Grand Hotel. RUMFEST!! Som innebar en naken H och spritångor (okej, han hade kalsonger). Började bra genom att jag satt på T's telefon som ringde.. En tömd minibar senare blev det roomservice. Ett dussin bärs och 6 shots. Som smakade anus, men man får ju inte bita av!! Fick trevligt besök i några minuter också, no names!!

Lätt alkoholpåverkade senare så stack vi iväg till Akkurat och åt lite mat. Rörde oss mot något annat ställe där ölen smakade skit och vidare mot Kelly's där vi inte ens hann dricka upp ölen innan 4 nya stod på bordet. Blev en mycket sen kväll och T & R sov på vårat hotellrum.

Morgonen efter spydde jag och Sandra i omgångar innan det var dags att checka ut. Vi gled runt på stan och satte oss på den ena bänken efter den andra, aldrig förr har vi varit så slitna! Vid 16.00 var det dags för oss att äta lite mat på Söder igen, Mest. Riktigt bra ställe och fruktansvärt god mat! Grab a cab och vidare mot Sjöhistoriska. Fast taxichauffören körde fel först, dyrt blev det!!

19.30 började Takida spela och jag hade rysningar i hela kroppen. Still going strong, jag är så jävla kär i Takida. Underbart förutom en tuttpumpad morsa som dansade fult och stod och skrek åt sina barn mitt under spelningen. Störande är förnamnet.

To be continued...

Inga kommentarer: