torsdag 24 juli 2008

En hel del...

Jag har inte skrivit på en evighet, men vad gör det för jag är väl den enda som läser min blogg? Haha. Jag har hunnit fram och tillbaka till Skåne efter många om och men, det blev varken minigolf, sex on the beach eller bada i havet för att vädret sög men det var gött att bo i husvagn ändå. Jag ska skaffa en när jag blir stor, sån jävla frihet!
Direkt när vi kom hem drog vi till Skiljebo för att vara lägenhets/kattvakt i en vecka, syrran hade ju dragit till Blane i Spanien, eller vad det nu heter. På lördagen blev det big party, med både roliga och tråkiga saker (jag klarar mig utan dig, jag fäller inte en tår för dig, bara så du vet!), vi drog vidare till Cliff där grabbarna från Borlänge var. Jag var så full så jag tog mod till mig att pierca mig, efter en klunk Jäger, men ändå!
Sen drog vi vidare mot favoritstället just nu, Bill & Bob!! (där jag såg Gov. Andy helgen innan). Sen åkte vi hem och sov en evighet. Det har väl inte hänt så mycket mer?
Systra mi kom hem idag, ingen present fick man, nej nej. Men nästa vecka ska vi gå på stan och sola, göttans.
Jag är übernöjd med min piercing, tack Elias. På lördag drar mor och far till Marmaris, Turkiet. Då blir man husvakt då, hääärligt. Imorgon har jag uppkörning, dooh.
Crille, du har mitt hjärta. Det finns ingen bättre!


Inga kommentarer: