torsdag 10 juli 2008

Var fan är min kamera!?

Jag hittar mitt minneskort, det satt i datorn. Men vart i helvete har min kamera tagit vägen!? Jag har rotat genom varenda låda, och varenda väska. Jag skulle städa men nu är jag så arg för att min kamera är borta så jag känner inte för det, mitt rum får se ut som ett helvete nu. Jag tror den sista bilden togs på Power Meet, men min kamera måste vara hemma annars skulle inte minneskortet vara hemma. Åh. Jag orkar inte leta, jag ska gå och duscha och göra min snygg istället. Även fast det är över 4 timmar tills Crille kommer, men vafan.

Jaja, nu ska jag sätta på Manson och få ut min ilska. Jag borde städa men det går ju inte för jag vet inte riktigt vart jag ska börja, hur jag än gör blir det samma helvete efter bara några minuter ändå. Nej jag får ta tag i det där imorgon istället.

I'm not a slave to a "God" that doesn't exist, I'm not a slave to a world that doesn't give a shit

Inga kommentarer: