onsdag 9 juli 2008

Skåne på söndag?


Jag hoppas på det bästa, ingenting slår Skåne på sommaren. Finns inget annat ställe jag hellre tillbringar mina somrar på än just i Skåne. Framförallt Helsingborg på Råå's camping. Minigolf, nattdopp, sex on the beach, yatzy mitt i natten. Hoppas på det bästa, att vi drar dit!!

Min kusin från Malmö är här nu, han och pappa var och fiskade igår, Per (min kusin) fick upp en regnbågslax på ca. 4,5 kg. Fusk!

Jag vill till Paolo. Måste ringa dit och fråga när han öppnar igen, min rygg tar död på mig! Imorgon åker min mamma & pappa iväg någonstans på en minisemester, och då ska jag försöka laga något riktigt gott till Crille, men vi får väl se hur det går med det. Får väl ha telefonkontakt med Erica under hela tiden som jag lagar maten, så får hon guida mig igenom allt jobb, haha. Mästerkocken själv.


Nej nu ska jag fortsätta lyssna på Bob Marley


Inga kommentarer: