onsdag 29 juni 2011

This is a call to arms...


Det sket sig mellan mig och H, alla som inte är förvånade, räck upp en hand!! Kanske borde lyssnat på mina vänner men man lär sig väl av sina misstag. Stack till WQ direkt efteråt och söp mig full och dansade med Natasja. Frågade vem i baren man var tvungen att ligga med för att få en bärs. Fick inget svar, haha! Men 40 minuter för en öl, det är inte OK.

Vad har jag mer lärt mig, hmm, jo att jag inte ska klaga över småsaker och visa min uppskattning till de personer jag har omkring mig för man vet aldrig när livet vänder på en femöring. Nu har det ju inte direkt hänt MIG något, men. Ja, vi låter det vara sådär eftersom det inte handlar om mig.

Hmm, vad mer. Jo syrran undrade om jag fortfarande bloggade så det är väl därför jag skriver nu, hejhej syster. LOL på det där. Men jag har koffeinkick, låt mig va!!

Nästa helg ska vi till STHLM och se In Flames och Slipknot, det kommer bli så snuskigt grymt så jag får kåtrysningar bara av att tänka på det, (förlåt Sandra, jag ska sluta vara så vulgär).

Och förresten är det svinlökigt på jobbet. Man blir helt jäkla förstörd och slut, hinkar i mig litervis med vatten men det gör bara att jag blir mer kissnödig. Så, att nå målen i den temperaturen blir lite svårt när man är seg i hela kroppen. Men vi kämpar på, i väntan på semester som ska tillbringas i SKÅNE! Inte hela tiden, men dit ska jag. Till Råå. Det har jag bestämt!

Blöööh superlångt, säkert bara Sofia som läser det här ändå!

Only the strong will continue!!

Y

3 kommentarer:

sofia sa...

haha d vet du att ja gör babe :) va hände m h? puss

Lindeberg sa...

han verkade lacka ur för att jag är spontan o festar. så vi blev typ osams. då sa jag att om han går så skiter jag i allt mellan oss. och han gick. så... sen dess har jag ej hört nåt, och... jag vet ej, är nog lika bra!

puss hjärtat!

sofia sa...

ja lika bra. passar d inte kan han ju dra!
<3