torsdag 14 juli 2011

The f*cking truth!! (part #1)


1. "Linda ligger med alla" är ett snack som har gått praktiskt taget hela hockeysäsongen, jag har uppenbarligen legat med halva klacken + många utanför. SANNINGEN; Från september - juni hade jag inte sex en enda gång. Sen dess har jag bara legat med killen jag var på G med. Att SOVA med killar är INTE samma sak som att ha sex. Och förresten har jag legat med EN i klacken förutom Crille som jag faktiskt var tillsammans med i 3½ år.

2. "Linda VILL ligga med alla". Näe alltså folk, nu får ni ge er, att jag har sagt det betyder inte att jag kommer göra det, det är typ en komplimang från min sida, ni är fina och heta jag vill ju inte ligga med er PÅ RIKTIGT!! Bara några, fast det kommer inte hända.

3. "Linda spöade Tabben på Bill & Bob". Jag puttade ner honom i golvet och sa några väl valda ord och jag tycker att jag förtjänar att få göra så efter att han har daskat kuken i pannan på mig.

4. "Linda var kär i Junior". Kan inte förneka att jag kände extra starkt för den pojken, nu vet ni, enough said. Han har en extremt stor plats i mitt hjärta! OCH JA VI KANSKE PUSSADES LITE PÅ VÄGEN HEM FRÅN BORÅS!!!

5. Jag avskyr när ni snackar skit fast jag vet att ni är underbara människor enskilt. Vet ni en sak, jag är inte bara aggressiv, gapig och kåt (vilket verkar vara bilden av mig), jag har en hjärna, en mycket väl fungerande sådan! Försök ha en djup diskussion med mig, så får ni se själva. Fast egentligen, endast jag vet sanningen om mig själv så det är underbart när ni slutar och hackar på någon annan.


Oh yeah great, if you're so good
explain the shit-stains on your face!!

Inga kommentarer: