torsdag 15 september 2011

I am the one and only

Oh jeeees.... Jag är totalt slut idag. Igår var det kaos på jobbet. Vissa saker fattades till rören i tisdags, så vi kunde inte jobba på leveransen. Så, igår var det en jävla massa rör som skulle göras. Skulle vi köra skiten ur oss och sluta 23.00 som vi skulle, eller köra i normalt tempo och jobba över? Hmm. Det fick bli "köra skiten ur oss". Så det gjorde vi. Jag och Tomas tog slutmonten. Vi körde på utav helvete och snittade över 100 rör i timmen (vilket är jävligt bra). Tills vi helt plötsligt inte hade några rör, eftersom de inte var körda vid tidigare stationer. Paniken att börja provtrycka rör strax innan 22.00 och veta att vi har cirka en timme på oss att göra klart. Men, eftersom vi är så JÄVLA bra, så klarade vi av det. Virrigt inlägg för folk som inte förstår, men jag är så jäkla slut. Känns som att vi jobbade dubbla pass ändå, eftersom vi körde på så hårt.

Hur fasiken ska jag hitta orken till att köra en kvällspass till? Jag är i alla fall brutalt nöjd med att vi fixade leveransen. Det var helt fel dag att lägga en fotbollsmatch på eftersom två pers i vårt team försvann då. Och två pers var sjuka. Men Mange hjälpte oss, så.. Det var skitbra. Äeeh.

Dusch på det här, sen är man väl fit for fight igen. Snart helg. Snart mot Ljungby!!!

Inga kommentarer: