söndag 19 februari 2012

BÜCK DICH!


http://www.youtube.com/watch?v=NPxt0Zse0BI

Ja. Rammstein var helt jävla amazing! Dock skitplatser, men hellre dåliga platser än inga alls, am I right or what?! Vi hoppade på tåget till Sthlm, träffade på Jani + bihang (vet tyvärr inte namnet på dem, jag ber om ursäkt) och tog oss en öl. De tog snabbt slut men då kom en ängel på tåget i Enköping och delade med sig av historier och ännu mer öl! Väl framme i Sthlm hoppade vi in i en taxi som tog oss till hotell Malmen, check in - rock out!

Tomas och Robert ljög för oss och sa att de var fast i Gävle, sen kom ett MMS där det visade sig att de redan var på hotellet så vi kutade upp till deras rum, ett kärt återseende! Tanken var att vi skulle gå till Kellys och käka och ta några öl, men vi sprang till glasbanken istället och köpte två plattor Heineken och lite JD. Tryckte i oss ett par burgare på McDonalds och körde förfest i deras svit istället! Där var även Takidas trummis (japp, det här blir ett skrytinlägg, fast det inte är så mycket att skryta om, jag menar, man börjar ju bli van? Haha) och hans flickvän plus två killar till. Sen kom även Dregendragan och förfestade med oss innan vi alla hoppade in i en taxi till Globen. Showen var brutal och jag hade dödat för att få stå på ståplats då!

Men men, det blir inte alltid som man vill! Efter showen skulle vi på den officiella efterfesten där Dregen hade skrivit upp oss på en lista (woop... eller?) men vi bestämde oss för att åka till Kellys istället. Innan dess skulle vi slänga in jackorna på hotellet, då kom vi fram till att vi hade massor av öl kvar så vi körde efterfest på hotellrummet. När vi åkte ner och rökte såg jag den snyggaste människa jag har sett i hela mitt liv, typ. Ångrar att vi inte bjöd upp honom, haha!

Festade vidare i morgonrock innan det var dags att sova. Vaknade dagen efter, och min kära syster var så fantastiskt bakfull så hälften vore nog! Mötte upp älskade mor & far <3 och så åt vi på TGIF! New York-flashback :D

Anyhooow. Fantastiskt rolig kväll i Stockholm och nu kan jag dö lycklig.

Ps. Jag vill ligga med Till.

Inga kommentarer: