måndag 20 februari 2012

Something to die for

Doktorn idag. Eller inte. De sa fel dag till mig så jag missade arbetstid i onödan, värdefull tid med mina älskade kollegor. Har insett att efter "the breakup" som kanske inte ens var det (?) så gillar jag faktiskt att vara på jobbet för att då slipper jag tänka så mycket. För vafan, det känns fortfarande, har ärligt talat inte varit så nere sen jag blev dumpad av Crille första gången?! Ja i alla fall, jag förlorade tid med mina älskade kollegor, de är alldeles för underbara på sina egna speciella sätt och jag får en varm känsla i magen av att vara med dem!
Ska i alla fall tillbaka till läkaren på måndag som kommer, ska försöka få tag på sjukgymnast innan. Nu hoppas jag tamigfan att det ska bli någon ordning på detta, man kan inte knarka Voltaren resten av livet och smörja in linement som bodylotion varenda dag.

Lyssnar på The Sounds nu och irrar runt på nätet och längtar till sommaren, skönare och snyggare kläder. Har spanat in ett par leopardpjuck, mjaoo!

Checklista för saker jag behöver i min garderob;

- En enkel vit skjorta
- En kavaj i tyg, inte glansig
- Nya kilklackar, luftigare?
- Skinnshorts
- Snygga jeansshorts (kommer antagligen klippa sönder gamla)
- Nya Converse (vaaareviga år)

Inga kommentarer: