torsdag 23 februari 2012

Happy b-day...



... to me! Från och med NÄSTA år så kommer hela Sverige att flagga på min dag då en liten prinsessa föddes idag. Who gives a f*ck? Det är MIN födelsedag som räknas, sådeså.. Bjöd på morotskakemuffins på jobbet sen var det möte med banken och fick lånelöfte. Så jag åkte iväg och kikade på en lägenhet efter en massa fika här hemma också,. Dock bittert att min bästa vän inte har grattat mig idag, men men... Shit happens.

Det känns så skönt att jag har blivit 23 nu. Jag gjorde inte ett sånt bra jobb som 22-åring tror jag, men nu är jag äldre och förhoppningsvis klokare. 2012 kommer bli ett grymt år, och jag ska vara en GRYM 23-åring. 23... Vart tog åren vägen? Åldersnojan är ett faktum. Hetsen att skaffa barn, familj, bli tillsammans med någon, göra karriär, oh my f*cking GOD hur hinner man med samtidigt som man ska passa på att njuta av de sista ljuva åren? Eller... De unga åren då dumma saker fortfarande kan skyllas på att man är ung.

Upp till 25 är allt tillåtet. Eller... 30 kanske?

Nu är det paketöppning på schemat. Än en gång blir det många dagars firande..

Inga kommentarer: