måndag 14 maj 2012


Jag var så brutalt trött i lördags, började jobba 05.00 så klockan var ställd på 03.30. Försökte verkligen sova men det var rätt så stört omöjligt när jag fick ett telefonsamtal hela vägen från Kina vid halv ett. Men herregud, det var så värt det! Kom hem efter jobbet och toksomnade en stund innan det var dags att styra upp sig. Malin var här och fixade frisyren på mig, alltså ja, jag var sjukt nöjd med hur jag såg ut men helvete vad otaggad jag var!!

Jaja... Sitter ensam i soffan, halvnaken och kollar på skitprogram på tv. För det kan man göra när man bor själv. När jag vaknade imorse trodde jag att det var onsdag, jag ÖNSKAR att det vore onsdag. Tänkte bli mästerkock tills dess, eller i alla fall göra ett försök och det är bättre än ingenting alls. På torsdag står nog fiske på schemat om vädret tillåter, eller vi kanske ligger i sängen och bara pratar hela dagen? Jag vet inte än och mig spelar det ingen roll, ska bara bli så djävulskt underbart att ha hem honom igen.

Vem hade kunnat anat detta?

Safe in here from all the stupid questions;
Hey, did you get some? Man, that is so dumb!

Stay quiet, stay near, stay close, the can't hear..
So we can get some..

Inga kommentarer: