fredag 27 februari 2009

Hallelujah!!


Härlig resa till Karlskoga, VIK vann med 3-1 och säkrade därmed platsen till kvalserien! Det tog ett tag innan det sjönk in i min hjärna, ungefär när vi var i Köping för då blev det lite drag på bussen i alla fall. Ikväll möter vi AIK hemma och det kan ju bli spännande på alla sätt och vis. Enligt nån AIK-hemsida så stod det att 2 bussar skulle gå från Stockholm 15.30, då är de framme till ungefär 17.00 och vad fasen ska de göra här så tidigt? Sabba såklart. Men två bussar, tänkte jag, det är väl inte så farligt. Sen sprang jag på Dan i klassen och han har väl lite kontakter överallt och enligt hans kontakter går det 9 bussar från Sthlm och 3 från övriga Sverige. Full insats på polisstyrkan ikväll önskas!!!
Snart ska jag åka iväg med mor & syster för att sola. Förresten, jag fick en födelsedagspresent av Sanna idag, ett duschkit från The Body Shop som luktar kokos, mums! Men det kan inte ha varit billigt. Tack!


Inga kommentarer: