fredag 20 februari 2009

Krossa Huddinge!

Idag åkte jag till doktorn för att göra ett pissprov, trodde jag i alla fall. När jag kom fram visade det sig att jag skulle göra blodprov, och jag som hatar nålar. Underbart. Men det gick rätt bra, fast nu har jag blåmärke på armen och inget blod kvar i kroppen. Men nu får jag ju dricka öl igen och det är skönt. Ikväll är det dags att möta Huddinge hemma och jag hoppas på en kanonseger som de senaste matcherna, det skulle inte sitta fel med tvåsiffrigt men man vet ju aldrig hur det går. Hoppas på vinst så att vi kan säkra platsen till kvalserien. Mora och Almtuna har ju inte direkt lätta matcher kvar så jag tror verkligen att det blir vi som går till kvalserien, utan play off, fyfan vad underbart. Då blir det fest!
På onsdag har vi Bofors borta, det kommer bli en riktig kaosresa, mycket fylla tror jag. Och en seger. HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Nästa fredag är det AIK hemma, det kan bli lite knepigt men om VIK spelar som de har gjort de senaste matcherna har vi 3 poäng där också.
Jag vill ha mina pengar från CSN nu, jag är fattig...

Inga kommentarer: