onsdag 18 februari 2009

Jag har inte uppdaterat på en vecka!

Kill me. Men jag sitter inte vid datorn så ofta längre, i alla fall inte så att jag kan skriva. Men det blir ändring på det ifall jag får en laptop i födelsedagspresent som jag har önskat mig. Så vad har hänt då? Jo vi var i Mora förra onsdagen ju, grym match i tredje perioden men Mora straffade oss tyvärr och vi fick bara med oss en pinne. I torsdags var jag och färgade håret och med tanke på folks reaktioner så blev det ingen höjdare? Men men, det är på rätt väg i alla fall, haha. Vi firade ingen vanligt alla hjärtans dag i lördags för vi hade inte råd att köpa gulliga nallar och blommor, så jag, Crille & Hampus åkte iväg till Mantorp istället för att kolla på skrotbilsrally (som jag ska ställa upp i när det kommer igen i november). Sjukt roligt. På söndagen blev det hockey mot Sundsvall hemma. Jag hade tippat seger såklart, men 9-1? Och att Stiffen gjorde mål? Helt sjukt rolig match.
I måndags blev det skola, fast tydligen behövde vi inte ens vara där för vi hade PBL, kul. Så jag åkte hem sen kom Crille och vi åkte iväg och köpte en födelsedagspresent till pappa och sen spelade han och Robbin badminton och jag hade skittråkigt och var på dåligt humör, jag ber om ursäkt för det.
På kvällen blev det middag och lite sånt tjafs här hemma. I tisdags var det dags för körning, och jag som knappt kan fickparkera med en personbil lyckades faktiskt fickparkera med stora lastbilen!! Jag och Sanna var på så sjukt humör och jättetrötta så vi satt och skrattade så att vi nästan grät hela tiden, stackars resten av klassen? Sen åkte jag hem till Crille framåt kvällen och myste. Eller, jag somnade nästan direkt när vi kom dit... Och idag var det skola igen, intressant va? Jag borde uppdatera mer ofta. Crille har stuckit på Mariestad borta, spännande match (eller inte) men då hinner jag väl antagligen plugga lite grann.

Förresten, 090216 klockan 10.07 - välkommen till världen "Melvin"

Inga kommentarer: