söndag 3 januari 2010

3/1 -10

Enda vimmelbilden igår, puh, antagligen för att Kalle inte var vimmelfotograf, då hakar jag efter honom hela kvällen och blir allmänt störd på bilderna men den här är helt ok ändå fast vafan händer med mitt öga hela tiden? Roligt att Lena har varit i Thailand men att jag ändå är brunare än henne ^^
Dags att börja spåna på hur året ska bli,det ska bli awesome har jag bestämt.

Bara lite random såhär, varför i h-vete skulle jag behöva flytta typ 120 mil för att kunna vara med dig och du kan tänka bort att du inte är min första? Äh. Ja. Tåls ju att fundera på,..


4 kommentarer:

Emma sa...

Hmm, mystiskt sista meddelande Linda!!11ett :D

Lindeberg sa...

vi måste ses nån dag så berättar jag ;)

Emma sa...

Jag vill veta nu nu nu! Men ja ses måste vi också :D

Lindeberg sa...

Vi pratar på msn snart, ska bara åka och handla med mor? :D