torsdag 28 januari 2010

If today was your last day..



What's worth the prize is always worth the fight


Hänt sen sist? En väldigt blöt fredag, följt av en skräckslagen lördagskväll och en söndagsnatt utan sömn. Fikastund med Bosse nere på stan och en värdelös hockeymatch. Det är väl i princip allt? Förutom snöstormen. Jag är så trött på snön. Jag vill ha sommar, att slippa se ut som en valross när man ska ut och smygröka eftersom man har tagit på sig alla kläder man har för att slippa frysa ihjäl.
Jag har vart nere i en svacka, jag vet. Jag har vart dålig på att höra av mig till folk, men å andra sidan har folk inte vart så duktiga på att höra av sig till mig heller? Men men.. Det ska bli ändring på det snart. Tills min 21-årsdag så lovar jag att bli en bättre person på alla sätt och vis. Lyssna på Nickelback's "If today was your last day". Det blir årets omstartlåt, behöver en sån varje år tror jag. Det har varit Millencolin's låt "Ray" i några år men inte nu längre. Jaja, nu ska jag shapen up lite grann!! :D

Inga kommentarer: