lördag 2 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter


Årets första köp var en tröja från JC, H*RA! Jag använde inte presentkortet kom jag på nu. Hur jävla dum får man bli? Jaja, får spara det till ett par nya jeans. Åkte till Media Markt med systra mi och hittade Johnny Cash The Ultimate Collection. Johnny Cash är min gud, min största idol. Önskar att jag hade levt under hans storhetstid och fått se honom live.
Det är nytt år nu. Firade nyårsafton hemma hos Eddie på Vega först, mycket trevliga människor men sen blev det tjöt från Gidde att jag skulle dit så jag hoppade in i en taxi och festade vidare. Sjukt roligt folk även fast jag typ inte kände en käft.
Nytt år, nya möjligheter som sagt. Jag lägger ner, orkar inte gå och älta gamla saker och fundera. Tar en dag i taget, det här kommer nog bli ett jäkla bra år känner jag. Mycket roliga planer inför sommaren, ska försöka göra saker jag verkligen vill göra.
Ut på en cigg nu, over and out.

Inga kommentarer: