måndag 18 januari 2010

Vad som har hänt sen sist...


Jag och Marre har planerat roadtrip i sommar. Mina föräldrar är konstigt nog positiva till det. Så nån gång i juli tar vi picket och packet och rör oss mot Göteborg, Halmstad och så vidare... Tält, en väska var med kläder, mascara, solpuder, shampo balsam & tvål. Inte en plattång, inte en hårfön, inga fina kläder. Bara mysa och bara vara,.. SEN ska vi ta tag i våra liv, haha.

Vad mer? Vadet är brutet. Drack i lördags. Det var inte så kul eller gott som jag minns det (nykter i 9 dagar, sjukt länge sen) så jag har kommit till bättre insikt. Ölhävar-Linda lägger ner karriären och Falcon går i konkurs.

Idag var jag nere på stan med min kära Emma Renvall, fick massa tjuvlyssningar från en person jag aldrig tyckt om. Skulle hämta min berlock till mitt Thomas Sabo armband men hade inte presentkortet med mig. Så jag gick in på MQ och tröstshoppade en sjukt snygg t-shirt (Emilio, killtröja, so what?) som jag ska ha till ett par leggings och Converse/Vans.. *tumme upp* och lite nitar och så vidare, jaråå.. Gjorde ett försök till att umgås med min kusin i lördags. Det gick bra, men sen blev vi hmm osams? igår eller nåt sånt där. Men men.. Nu är jag hungrig.

1 kommentar:

Emma sa...

Jag har ätit! Det var helt sjukt underbart. :D