söndag 16 maj 2010

Alors on danse


Pittbild men det spelar ingen roll. Igår var det galet varmt ute, riktigt skönt! Så jag & systra mi drog hem till Niclas för ballehäng med bärs. Sen ramlade Helena, Peter och Anders också in. Satt där och stekte till ungefär elva då vi cyklade ner på stan till ett proppfullt Bill & Bob!!
När jag tappade bort Sandra men hittade Emma gick vi till Konrad istället och röjde med Crille, Robbin, Sandra och så vidare. Hade galet roligt fast Dregen var världens sämsta DJ och det var nästan inget folk heller. Träffade Twizze också, det var fan på tiden
Sitter redan och längtar tills nästa helg, hade tydligen gått miste om en sjujävlars efterfest eftersom jag åkte hem och sov istället? Fan. Jaja, nya tag nästa helg, då har jag en cykel också och slipper anpassa mig till bussar eller skjuts också. All in, ge mig helg igen!!

Inga kommentarer: