torsdag 6 maj 2010

Ni kan ta mitt liv men aldrig mina ideal

Jag är så förbannad nu. En 16-årig flicka har blivit mördad i närheten av där jag bor. Tar väl ungefär 10 minuter med cykel dit. Otippat att det är på Råby?
Hon har blivit mördad av en jämnårig pojke, eller kan man kalla det pojke när han tydligen är mogen nog för att ha ihjäl en annan person? Vi vet som vanligt hur det kommer att sluta, killen får några år på ungdomsvård, sen antagligen skadestånd för att han blev ass-raped. Eller jag kan hoppas att han blir det. Släpp ut honom bland oss andra så får vi utdela straffet, men tyvärr är ingenting plågsamt nog för ett sånt svin.
Det står överallt i Aftonbladet om hur dåligt han mår. Är det meningen att vi ska känna sympati? Ge honom en kram och tycka synd om honom?

TYCKA SYND OM HONOM?! Skyll inte på samhället här, skyll på föräldrarna. Killen måste ha en grov störning. Sätt in honom i en cell som han knappt kan vända i, inget fönster, ingenting. Ge honom ett glas vatten om dagen och kanske ett ruttet äpple. Och låt honom sitta där resten av livet! För inget gott kan någonsin komma ur en sån människa, en sån människa ska inte få gå runt på våra gator, i vårt samhälle för det kommer hända igen!
Han är 16 år och redan dömd för rån. Kommer den killen någonsin ändra sig? Nej.

Skattebrott? Din jävel, sitt 10 år på Hall.
Våldtäkt, mord, pedofili? Max 2 år (beroende på hur stort det blir i pressen) sen en klapp på axeln. För att inte tala om våra fängelsen. Bättre mat än både äldrevården och skolorna, gym och så vidare. De lever så mycket bättre i fängelserna än om de får sitta i en etta i ghettot. De blir bättre omhändertagna i fängelserna än vad våra äldre blir.

Jag vill störta monarkin, ta med alla som tycker samma som mig och bli president i Sverige. Med mina idéer skulle vårt land bli så mycket bättre för att de jävla brottslingarna skulle inte få gå på våra gator!!

Jag är så förbannad just nu.

Vila i frid Beatrice, hoppas att något gott kommer ur det här, och att svinet får det straffet han förtjänar!!

Inga kommentarer: