måndag 27 juli 2009

Alanya & Öland


Herregud vad vi har flängt runt.
Först Alanya som var sjukt varmt och underbart. Hände mycket roligt, t.ex. att mamma snodde en toarulle från en restaurang som hämnd för att maten smakade skit och de anställda var otrevliga. Jag låg mest i skuggan som vanligt, annars får jag panik för att det är så varmt. Lyckades läsa ut 6 böcker!! Btw kör turkarna som idioter, trodde att vi skulle dö på väg hem från Palm Beach!
När vi kom hem (efter en hemsk natt utan riktig sömn, förutom när jag sov på bussen, på flygplatsen och på planet) så var det bara att packa om väskan sen for vi (Sandra och jag) iväg till Öland med min älskade Christoffer och Tabben. Vi tog in på Lundells vandrarhem och packade upp osv, gick och tog nån öl och käkade på Kenneth på Torget. Där träffade vi på Åke, Bengan och Mikaela sen blev det mer öl på en pub där en trubadur spelade. Vi gick hem och sov, när vi vaknade på lördagen gick vi ner på stan och tänkte shoppa lite men så blev det inte direkt..
Kom hem och drack, rökte och snackade med dansken och lyssnade på Takida. Tog taxin till Borgholms slottsruin vid 19.00. Ungefär 20.55 gick älskade TAKIDA upp på scenen och vi röjde satan och sjöng/skrek och hoppade som tokiga. Så sjukt jävla bra! Bättre än både Ozzy och Manson faktiskt!! Efteråt blev det Kenneth på Torget och senare blev det sängen.

Inga kommentarer: