söndag 5 juli 2009

Slö vecka

Måndag, tisdag och onsdag körde vi lastsäkring i värmen. Det var i alla fall en skön lunch i onsdags för vi åkte iväg och badade, det var riktigt underbart men man blev ju lika svettig igen när man tog på sig kläderna. I torsdags och fredags var det truckkörning men med tanke på vad som hände i torsdags morse så fick jag vara assistent åt Kalle hela dagen. I fredags fick jag värmeslag, det var spöregn först och vi blev genomblöta. När solen väl kom fram blev det skitvarmt så jag var tvungen att dra in och spy.
Vilade en timme eller två när jag kom hem, fixade mig, och sen var det ju dags för cruisingen. Riktigt härligt och roligt även fast det tog en evighet att åka. Igår skulle jag och Crille ner när han hade slutat men vi var trötta och slöa så vi köpte chips och kollade på en film istället, fast jag somnade till filmen, som vanligt. Fick skjuts hem av honom imorse när han skulle börja jobbet, så somnade jag i gästrummet eftersom VBS ockuperade min säng.

Jag har fortfarande ont i kroppen sen vurpan så nu ska jag lägga mig och läsa en bra bok, längtar tills imorgon!!

Inga kommentarer: