måndag 13 juli 2009

Alanya på torsdag


Jag ska åka till Alanya med mamma & Sandra på torsdag, efter många om och men. Jag både vill och vill inte åka, av olika anledningar. Men nu är det bokat och betalt i alla fall så nu kan jag inte ångra mig. Jag kommer sakna mitt hjärta så otroligt mycket, det är det längsta vi har vart ifrån varandra under hela tiden vi har varit tillsammans. Fine i vintras när vi hade uppehåll så tog det ju längre tid emellan gångerna vi sågs men det är ändå skillnad. Jag kommer längta ihjäl mig, men jag ska ta med en bild på dig och pussa den varje natt <3>
När jag kommer hem ska vi dra iväg till Öland och bara mysa och gosa över helgen, sen är det tillbaka till skolan som gäller och då är det bara tre månader kvar!
Den vackraste stunden i livet var den när du kom 060307 <3

Inga kommentarer: