torsdag 16 juli 2009

Packar..

Det är alltid samma jävla sak när man packar. Trosor kan man ju räkna ut hur många man behöver, men kläder!? Jag har med mig två klänningar, ungefär 6 t-shirt/linnen/tunikor och två par shorts + de jag ska ha på mig när jag åker. Som vanligt kommer jag väl inte ens att använda hälften av det jag har packat med mig. Men efter 3 vändor till Bulgarien, 2 till Mallorca, en till Spanien, en till Grekland och det här blir nu den andra vändan till Turkiet så har jag ÄNTLIGEN lärt mig att jag KAN INTE HA MED MIG ANDRA SKOR ÄN FLIPFLOP!
Mina fötter svullnar upp sjukt mycket när man flyger och när det är så varmt ute så det är helt omöjligt att klämma i fötterna i några andra skor. Jag gjorde det förra året i Alanya när vi skulle ut, fine om vi bara hade suttit stilla med Daniellas älskling Adrian "visste precis vart vi skulle gå". Men lurade oss på omvägar i över en timme. Ahopp, så.. Nu är det väl bara smink som ska med, och hårfixargrejsimojs.

Packar även väskan till Öland nu <3 ska bli mysigt att få umgås med Crille 24/7 direkt när vi vart borta från varandra så länge :*

Inga kommentarer: