onsdag 30 december 2009

2009 kortfattat


Bingolott? CHECK. Alkohol? CHECK. Solat? NEJ. Växelautomaten inne i solariet var trasig så vi kunde inte sola. Jävla skit. Kvällen bjuder på Bingolotto och bärs hemma hos Skägge med roligt folk. Inte lång tid kvar av -09 nu. Borde man göra en årsresumé?

Det har hänt sjukt mycket bra saker i år, och några få tråkiga. Blev tillsammans med Crille igen, gav det en sista chans... Men det funkade inte så vi gjorde slut och känns nästan som att vi är närmre varann nu än förut. Vi ger varandra råd om hur den andra ska göra med nya kärlekar. Diskuterar vad båda vi gjorde fel och vet att vi ska ändra oss till nästa person vi blir tillsammans med. Ingen kommer någonsin ta din plats eller få mig att vika från din sida!

Det här året har jag sett vilka som verkligen bryr sig om mig och vilka som är värda att lägga ner energi på för att ha kvar i mitt liv. Jag har varit på två stycken helt underbara Takida spelningar, en på Öland och en i Örebro. Upplevelser för livet, hela helgen på Öland var underbar för den spenderades med det bästa tänkbara sällskapet!

Jag har gått på Edströmska från januari till oktober och faktiskt lyckats ta mig ett C kort mot all förmodan. Träffat helt underbara människor, vissa som kommer vara vänner för livet känns det som just nu!

Avslutar det här året med fjärilar i magen som antagligen inte borde vara där. Ser både fram emot och är rädd för nästa år. Det kommer nog hända ganska mycket, och förhoppningsvis sitter jag och skriver om ett år igen i min egen lägenhet.

Till mina vänner - tack för ett underbart år & många fina minnen!
2010 - gettin' older but we're still crazy

Inga kommentarer: