måndag 22 februari 2010

Cry, cry, cry!

You're gonna cry, cry, cry and you'll want me then
It'll hurt when you think what a fool you've been
You're gonna cry, cry, cry


Trodde verkligen inte det om dig, men det visade sig att du var precis som alla andra. "Alltså jag tycker om dig som fan... men..." det funkar tydligen för att få vad man vill på fyllan? Men det är bra nu, nu vet jag ju. Men jag trodde inte att DU var så, fan vad fel man kan ha. Du hade väl rätt när du sa att jag hade fått fel bild av dig, det hade jag ju verkligen.
Men skitsamma. Har släppt tanken på dig nu, det är fan inte värt det. Som sagt, börjar mitt nya liv nu när jag kommit hem från Gran Canaria, ska bli en gladare och mer positiv Linda och det börjar ju bra med ett fint litet avslut på nåt som aldrig skulle bli nåt mer än fyllesamtal.


I alla fall så fyller jag år imorgon, jag har överlevt 365 dagar till och det är väl värt att firas lite grann i alla fall.

Inga kommentarer: