söndag 7 februari 2010

Your arms feel like home


it don't matter where i lay my head tonight,
your arms feel like home...
I fredags blev det en lite halvkonstig kväll. Jag och Bosse härjade en massa sen åkte vi hem till min älskade Emma och hennes man och hans vän Jakob. Satt i köket och hade massa intressanta diskussioner, tills jag fick ett samtal och toffel som jag är för dig så var det klart jag åkte. Ångrar ändå inte att jag gjorde det, tycker jag fick mycket vettigt sagt, men det kommer du ju inte ihåg ändå så det spelar ingen roll. Men en deadline finns i alla fall och det är jag stolt över, allt eller inget.

Igår blev det tjejfest, hör och häpna. Jag åkte hem till Fia med min storasyster, där var Tessan, Reggie, Evelina, Lina och Fia. Vi satt och drack och snackade en massa skit, sen tog vi en taxi ner på Bill & Bob där jag sprang på många efterlängtade personer som jag inte har sett på sjukt länge. Bland annat Håkan och Schmurfen (Ryttinge, mao). Älskade musiken där igår, det var nog första gången jag hörde Manson spelas på ett uteställe? Imponerande.
Snart kommer sommaren.

1 kommentar:

Emma sa...

Toffel-Linda. :( Nejdå! Men jag saknade dig. :( PUSS! :*