torsdag 18 februari 2010

FMLYHM



Yes, där palmen står till höger (vid en terass) bodde vi i en vecka. Riktigt härligt! Kom hem igår kväll vid halv tolv. Pappa hade stängt av värmen hemma så det var bara 11 grader typ. SKÖNT!
Har varit en händelserik vecka som har bestått typ av... Öl, öl, öl, fläskfilé med pommes, öl, öl, öl och hmm.... ÖL? Haha. Vi åkte i alla fall dit för att fira min pappas 50-årsdag. Nu är han gammal gubbe, till ålder i alla fall men ung i sinnet (märktes på hans födelsedag på den irländska puben).

Just det, inte bara öl, en miljon trappsteg också! Måste ha jävligt tajt ass nu med tanke på hur mycket trappor jag har gått i, puh! Ja, har vart en mycket trevlig semester, men NEJ jag är inte brun. Det är totalt omöjligt för mig att bli brun, även fast jag hade stekolja från dag 1.


Nu väntar jag väl ungefär bara på ett svar från den jag ställde "ultimatum" på. Kommer nog inte få något, men man ska väl inte tjata.

Inga kommentarer: