måndag 22 februari 2010

h-vetes j*vla f*ttnylle


Vilken jävla förnedring. Jag är så fruktansvärt besviken, vad är det som händer egentligen? Ska det vara så svårt att göra NÅNTING överhuvudtaget? Inte ens time-out, vad är det för fel?
Blev lite härj, och jag är så imponerad av häftiga AIK "supportrarna" som hetsade mot 8-åringar, känner ni er som riktiga män nu? Duktigt jobbat. Samma som för några säsonger sen, när ni vände er mot mig allihopa och hetsade. Det slutade med att jag fick en papperstuss i huvudet... En PAPPERSTUSS gott folk. Börja inte hetsa om ni inte kan avsluta det på ett riktigt sätt och att ge sig på så unga människor och tjejer, det är fruktansvärt macho av er, right?
Jag är så irriterad och besviken och upprörd på allting så nu måste jag faktiskt ta en cigg, även fast det är svinkallt ute. Och ja, tack GODE GUD för att jag i alla fall fick se EN bra match idag.
Over and out

Inga kommentarer: