lördag 4 oktober 2008

Countdown: 1 dag kvar

Imorgon flyttar jag! Om ungefär 24 timmar. Jag börjar bli lite nervös *skakar i skorna*. Igår var det hockey, mot Borås. Härlig seger med 6-0, jag blev förvånad över Jensas insatser i kassen, riktigt bra! Jag tror jag har underskattat honom. Och i dagens VLT fick jag läsa att Mickis kommer tillbaka! Det var ju tråkigt att han inte fick någon plats i Calgary, men det är skönt att få tillbaka honom. Hoppas bara att han gör en bra insats den här säsongen, så kanske han platsar i Calgary nästa år? Jag och Crille har planer på att köpa en hund när vi kommer hem från Norge. Tror jag i alla fall, för han satt och kollade en massa på hundar idag och så kollade han på saker som vår hund ska ha. Vi vill ha en English Toy Terrier. Det är nog den enda hunden vi båda skulle tänka oss att ha. Jag vill ju annars ha en bulldog av något slag, eller en bullmastiff. Jaja, nu ska jag väl .. göra någonting. Välkommen tillbaka Mickis!!

1 kommentar:

Anonym sa...

mickis komer hit och spelar den här sesongen tills den är slut sen åker han över igen om calgary lirar slutspel o är med några byten... ;)

/robbin