torsdag 2 oktober 2008

Countdown: 3 dagar kvar

Idag så hade jag bestämt mig för att börja packa. Men jag skulle BARA läsa 2 kapitel i boken. 2 kapitel blev snabbt 150 sidor istället. Och sen var det ju så spännande program på TV:n, man kan ju inte missa ett sånt intelektuellt program som "Hogan know's best" på MTV inte. Hm. Men när mamma och pappa kom hem blev det fart på mig (efter ytterligare 2 kapitel i boken). Jag satte på en av Jossan och Sandras gamla partyskivor och började riva ner hela garderoben i resväskan. Sen fick jag hejda mig, jag tycker knappt OM hälften av kläderna i garderoben. Så mycket åkte upp på galgar igen. Hur många par trosor måste man ha med sig för att bo ett år i Norge? 13. Jag får tvätta istället, jag har inte över 365 par trosor, tyvärr. Men just som jag var mitt uppe i allt (hade till och med gått igenom lådor i mitt rum och hittat roliga saker) då var det mat. Och efter maten åkte jag och pappa ut till farmor för pappa ville ha lite ved, han ska upp till sjöarna och ha en myshelg med Harding (haha). Jag skulle träffa Marre ikväll, hon skulle höra av sig när hon hade fikat med sin kompis. Klockan är tjugo i elva och hon har inte hört av sig än, hmm. Well well.. Imorgon kommer Crille hem, äntligen!

Inga kommentarer: