onsdag 1 oktober 2008

Flytt till Norge inställd, kanske...

Fan, jag som var så pepp hela morgonen. Nu kommer jag kanske inte ens kunna flytta till Norge. Jag var på banken idag och skulle hämta ut pengar från mina fonder. Jag gissade på att det fanns 5000 kronor kvar där eftersom det var 8500 kronor innan jag hämtade 3000 förra tisdagen. Men bankgubben sa att jag bara hade 1700 kronor kvar. Jag får det inte att gå ihop. Så nu har jag nog inte ens råd att flytta till Norge. Även om jag får jobb nästa vecka så får jag inte lönen förrän sista november. Eftersom de redan har börjat på en ny månad. Kul. Hur fan ska jag fixa det här nu?! Jag tänker inte ringa till morbror och tigga, jag tänker inte be mina föräldrar om pengar för de har inte heller så de kan lägga ut 5000 kronor hur som helst.. Allt känns bara så jävla värdelöst nu och tårarna rinner, hur ska jag berätta för Crille!? Han kommer komma med sitt vanliga; Det löser sig. Men den här gången gör det inte det... Fan. Varför blir allting bara fel jämt, allting går emot mig. Jag pallar inte.

Inga kommentarer: