fredag 3 oktober 2008

Countdown: 2 dagar kvar

Idag har jag vart med min mamma på Ica Maxi och handlat. Men det stod typ stilla i hjärnan så vi köpte bara ris och frukt. Åt mig alltså. Hmm. Det får bli att åka och handla imorgon igen. Crille kommer att mörda mig för att jag har så mycket packning. Även fast det bara är en resväska. Och en stor blå IKEA-kasse med täcke & kudde. Och en stor Lagerhaus-kasse som jag ska ha mat och så vidare i. Lycka till att få in allt i hans Opel Astra. Just det, "sängen" ska också med. Undrar om den är stor? Hmm... Nu är det bara några timmar kvar tills Crille kommer hem! Jag får gå på hockey själv ikväll för jag tror inte han hinner hem tills dess och Haga svarar inte på mina sms. Jaja, jag ska fortsätta fixa mig för ikväll, och så får jag se hur mycket till jag kan få ner i min zebrarandiga resväska.

Inga kommentarer: