torsdag 25 mars 2010

10-03-25



I tisdags åkte jag ner på stan med min Maria, köpte nödvändiga saker men sen höll jag på att klappa ihop så vi åkte hem till mig och åt våfflor. Började diskutera och båda blev så upprörda över att man inte får tycka och tänka hur man vill här i vårt land. Och att folk har svårt att ändra uppfattningar. Och att folk är dumma och inte inser vilka de ska hålla sig borta ifrån. Slutade med att vi rökte en massa cigaretter och drack en massa kaffe för att vi var så arga.

Sen tog vi en promenad hem till Susan där vi träffade Susie Q och Sanna. Efter några timmar där gick vi hem till Sanna och kollade på Paranormal Activity. Slutade med att vi fyra låg i en hög i Sannas säng och kramades och hade panik. Var mycket trevligt men stört, så skulle ju Sanna envisas med att berätta läskiga saker sen. Det slutade med att jag all-nightade hemma hos Jockas och kollade på en massa filmer och tog bussen hem strax efter åtta på morgonen.


Jag känner förresten nu att jag borde utdela några väl valda käftsmällar, men nja, får nog hålla på dem och min ilska och ta några djupa andetag och verkligen börja planera sommaren i GBG/HBG.
Lindeberg signing out

Inga kommentarer: