söndag 14 mars 2010

GBG tur & retur...

... på cirka 8 timmar med 6 stopp och lite snurr inne i city. Impulsgrej med Tabben & Porren för de skulle dit och lämna Marks pass. Har vart en "nykter" helg för mig fast ändå inte. Har ju inte blivit fest direkt och har inte kommit ut på mitt älskade Bill & Bob och inte träffat folk jag har sagt att jag ska träffa, epic fail.

Har även bestämt mig för att försöka fixa jobb i närheten av Helsingborg i sommar och ska tjata med mig min bästa vän Maria också så att jag inte blir helt ensam där nere bland folket som har pölse i halsen. Ska väl gå att ordna på något jäkla sätt? Vi peppar på att dra ner till AF imorgon och fråga hur man gör för att söka jobb i Helsingör också, skulle inte vara helt fel att bo i HBG, glida över med båten på 25 minuter och jobba i spritaffärerna där nere. Man kanske får dra en resa ner dit och prata med folket istället. Skulle inte vara helt fel.

Men nästa helg ska det i alla fall bli fest och fylla och jag SKA träffa folket jag har sagt att jag ska träffa, annars känner jag mig mycket evil.

Lindeberg Signing Out

Inga kommentarer: