tisdag 30 mars 2010

Low Rider


Mah, badass motherf*cker. Nja. Flippade lite när jag var ute och rökte, kände mig också läcker i mina nyinköpta solglasögon. Dock surt att det inte har varit sol så att jag har kunnat använda dem...
Just det, zoomzoomen är krockad så nu är den inne för reparation vilket har resulterat i en hyrbil. En Renault Megane. Rätt snygg utvändigt, men invändigt. NO NO NO! Riktig slöhög och växlarna ligger sjukt nära varandra vilket idag resulterade i ett motorstopp då jag hade lagt i trean istället för ettan. Och inte bara att vrida om en nyckel, nene, ner med kopplingen och tryck på en startknapp. Usch. Konstig bil det där, och ljudet ska vi inte ens tala om.
Kommer väl se en del vackra bilar i helgen i alla fall, ELMIA!!! Jag och grabbarna åker dit, kommer bli så galet roligt. Ser fram mot det sjukt mycket.
Instick - LEKSAND DE GÅR ALDRIG UPP!!
Lindeberg signing out

Inga kommentarer: