måndag 31 januari 2011

Firework

Fan jag är verkligen på topp nu! Det känns helt jävla fantastiskt. Solen skiner, jag lyssnar på Firework med Katy Perry, så sjukt jäkla bra! En riktig pepplåt faktiskt. Har haft en sjukt rolig helg med mitt älskade hockeyfolk!

I fredags bjöd min familj Mikel på middag, sen åkte vi på tequilaparty hemma hos Joppe och Danne (tågkrasch). Hade träffat dem tidigare på min 2a arbetsintervju på fredagen. Där var Runken, Hammarn, Fredda, Kim, Tom och så vidare. Sen kom min babe Sofia också då spårade vi. Tequilashots och så vidare och så vidare. Hade skapligt ont i huvudet när jag vaknade upp på lördagen men det var bara att gå på't igen för vi skulle rulla mot Leksand!

Bussresan dit spårade ur lite grann, det spårade ännu värre i Leksand och jag är blåslagen lite överallt, fick smeknamnet Bulan av en av vakterna. Det blev lite hets inne på puben men NEJ jag blev inte slagen, jag ramlade och fick blåmärken! Sov nog en snabbis på vägen hem sen var det bara att åka raka vägen ner på Billan där man träffade underbart folk, Separn och Melinda bland annat. Och älskade vännen Skägge!! Fantastisk kväll även fast jag var toktrött.

Väntar på besked från jobben ifall det blir något eller inte, håll tummarna för mig för det kändes i alla fall sjukt bra!

Efter Wallander igår kväll så kom Tabben och David hit och sa hej, men jag var för sliten så det blev bara ett snabbt hej, får se om jag träffar dem igen efter hockeyn ikväll!