onsdag 26 januari 2011

Sometimes you win



Från en riktig skitdag igår till en hittills bra dag idag. Igår kväll sökte jag fem olika jobb och kände mig jätteduktig eftersom jag inte hört något mer från Adecco.

Gick upp tidigt imorse, körde min mor till jobbet och klockan 08.00 åkte jag för att hämta min storasyster. In på gymmet, köttade på löpbandet (gick fort, jag springer bara när jag blir jagad...) sen på lite maskiner och situps (gissar på träningsvärk).
Hem och duschade sen hämtade jag mor på jobbet och vi åkte mot Hälla. Då ringde telefonen. Så på fredag 10.00 får ni alla hållar tummarna för mig för då ska jag på jobbintervju!
När vi var på väg hem från Hälla ringde syster och tipsade om ett annat jobb, HEMLIGT än så länge för jag vill inte att någon ska sno det (evil...)

Sen åkte vi ner på stan, tutade på Helena och Eva-Marie och de såg ut som två frågetecken när de vinkade. Gick till Arbetsförmedlingen och lämnade in mitt försäkringspapper så jag får pengar. Sen gick vi till Tele2 där jag fixade sms-paket till telefonen så att jag kanske inte får så äckligt höga räkningar!

Ja, så idag är en bra dag hittills. Och det är många timmar kvar, håller tummarna för att resten av dagen blir lika bra.

Jag, syster och Helena på översta bilden! LOVE U Y

Inga kommentarer: