tisdag 15 februari 2011

In loving memory


Jag har ju som sagt blivit med jobb. Benteler ute i Skultuna, bränslerör till bilar. Det är ett skönt gäng där ute, och när jag tänker efter blir jag faktiskt lite stolt över att vara en del i processen att tillverka en sprillans ny bil.

Den här veckan jobbar jag eftermiddagsskiftet, 14-23. Jag tror jag gillar morgonskiftet mer, 06-14, även fast jag blir kanontrött då men tiden rullar på. När jag jobbar eftermiddag är jag ledig på fredagar, det känns bra för då missar jag inte Örebro hemma på fredag, det kommer bli kaos. Men lite jobbigt samtidigt, eftersom en av personerna jag haft galet bra kontakt med hela säsongen inte pratar med mig längre, och jag vet försjutton inte ens varför! Har frågat flera gånger, men får inget direkt svar, det gör faktiskt ont i hjärtat. Fine, jag fyller 22 snart men en av mina bästa vänner när jag var som mest nere har varit en liten sparv på 16 år. Thank's for all you've done, I miss you, I can't believe you're gone. You still live in me.

Man får väl hoppas på att det ordnar upp sig. Helgen var lite annorlunda. I fredags låg jag bara och halvsov framför tv;n med min mor. I lördags vaknade jag kvart över nio!! Sen stack jag iväg till Stockholm med Sjögga, Tomas och Melinda för att Tomas skulle köpa en bil. Var en kul liten roadtrip, käkade mat på O'learys på Heron City, jag och Melinda tryckte på knapparna till fontänen, killarna skämdes nog lite grann över oss. Fick köra Audi, så nu är jag frälst!

Efter många om och men hamnade jag och Sjögga hos hans jobbarkompis och drack lite alkohol, sen stack vi till Bill & Bob där jag inte stannade speciellt länge.

Imorgon, då är det;

1 vecka tills jag fyller år
3 veckor tills vi åker till New York
4 veckor tills flyttlasset går till Kungsängsgatan

1 kommentar:

sofia sa...

bry dig inte om det där. i love u :)