måndag 28 februari 2011

Jag sköt Palme

Näe det gjorde jag ju inte för jag var inte född då men jag lyssnar på den låten med Looptroop. Har haft en riktig kick-ass helg. Har firat min födelsedag 3 gånger till.

I fredags var jag hundvakt åt apatiska Zion tills Sandra och Helena kom hem från jobbet, då stack vi ut på Bill & Bob. I lördags kom syster hem och fikade och så fick jag min födelsedagspresent av henne, en Metaltown t-shirt! Och så fick jag ett kuvert med ett fint kort i och där i låg biljetten till Metaltown 2011!!! :D

På kvällen stack jag hem till syster och hängde upp ballonger, folket började rulla in vid åtta, då jag först fick en blomma av Ida & Ida! Sen fick jag ett fint kort och dollar av de andra tjejerna, så jävla snällt med tanke på att jag inte ens känner en av Johannorna, första gången vi sågs!
Senare kom P & Dick, med en superfin blomma! Blev helt varm i magen, var orolig att de inte skulle komma. Blev även indragen i sovrummet där jag fick en födelsedagspuss. Folk rullade in från alla håll och kanter, och fan vad roligt det var! Sen stack vi ner till BMB där jag träffade på lite folk från Benteler, och Assad från Pågen! Svinroligt, sen sov jag hemma hos P, sov till kvart över två på söndagen, sen fick jag gå hem till Sandra för att hjälpa till att städa, dock hade hon tagit nästan allt.

SUPERBRA helg och födelsedagsfirande. Imorgon är det en vecka kvar tills vi sticker till New York, på onsdag är det 2 veckor till flytt och på torsdag får vi se lägenheten för första gången!! Fullspäckat. Nu ska jag byta om och rulla mot jobbet för eftermiddagsskiftet

Inga kommentarer: