torsdag 3 februari 2011

Kunde inte mått bättre!


Nu är jag lika lycklig som jag är på den här bilden!

Igår när jag var på McDonalds med mamma och mormor ringde min telefon. Jag gick ut och pratade. Det var från Benteler ute i Skultuna. Jag fick jobbet! När jag lagt på skulle jag gå in och berätta men jag kunde fan inte dölja min glädje så jag rusade in på McDonalds med armarna i vädret och bara SKREK att jag hade fått jobbet! Sen satte jag mig ner, och började störtgråta för det var en sån jävla lättnad. Mamma började gråta, mormor började gråta så hennes glasögon immade igen. Bör tilläggas att det var lunchrush. Så det var fullt med folk inne där men jag skiter fullständigt i det!

Det känns så jävla bra. Släppte av mamma på jobbet och tog en tur runt med bilen i Västerås för jag hade ingen ro att bara sitta hemma. Åkte runt, lyssnade på grym musik och bara grät av lycka. Tyck att jag är töntig, men SÅ länge som jag har gått arbetslös, längtat efter ett jobb och fasta rutiner. Och det är ett jobb som jag tror att jag kommer trivas på! Åh. Ord kan inte beskriva min lycka faktiskt. Jag vill gråta nu igen, för jag är så jävla glad.

Nu känns mitt liv så jävla bra. Jag har löst problem, fått rätsida på vissa saker, jag har fått jobb, ett fast datum och tid för när vi flyttar till Östra Hamnen, jag har underbara människor i mitt liv. Och får icke glömma att mitt älskade gulsvart vann över Bofors igår, hade gärna varit där men man kan väl inte lyckas med allt.

Nu ska jag börja spara pengar. För får jag fast jobb där ute sen, då blir det till att flytta hemifrån!

I am the one and only

Inga kommentarer: