onsdag 23 februari 2011

Jaa må jag leva!


WOHOO, jag överlevde kaossommaren 2010, jag har haft två jobb, inne på mitt tredje sen jag fyllde år sist, jag har hunnit med att ha en pojkvän och blivit dumpad men lika glad för det är jag men gladast är nog räven. Eller, jag vet inte, jag är så trött efter jobbet, började 06.00 imorse, med andra ord; Första gången på 22 år som jag inte fick tårta på sängen eftersom mamma och pappa inte ville gå upp halv fem, men de hade dukat såhär fint åt mig när jag skulle äta frukost i alla fall. Fick decilitermått (flytta hemifrångrej som är sjukt bra att ha...), en trisslott och en chokladkaka. Världens coolaste ballonger också!!

Gled till jobbet i 25 minusgrader, fantastiskt! Dagen gick relativt fort och sen åkte jag och hämtade pappa. Så nu har vi nästan nyss fikat, jag fick blåsa ut ljusen men det gick inte så bra. Då fick jag mina andra presenter också, en påse chips och en tidning, smörknivar och pengar till New York. Jag hade bara önskat mig det för det är roligare att köpa någonting där! Om två veckor är vi i The Big Apple!!

Och om 3 veckor flyttar vi. Herregud. Har i alla fall lyckats packa ihop endel saker, tiden går fortare än vad man tror! 8 arbetsdagar (imorgon, fredag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, måndag, (sen New York) och tisdag när vi kommer hem) sen går flyttlasset. Herregud, nu när jag tänker så måste jag faktiskt smita ifrån datorn och fortsätta packa!

Btw. Bazinga :*

Inga kommentarer: