tisdag 1 februari 2011

Komiskt


När jag stod och poppade popcorn så var jag kissnödig. Då kom jag på en rätt konstig sak med mig. När jag är hemma hos folk och går och kissar är jag livrädd att det ska "höras", liksom... "Skvalar" som mormor så fint skulle uttrycka det. Jag vet inte riktigt varför, kanske för att jag själv avskyr ljudet av kiss som träffar vatten i en toalett?

Men så kom jag även på att jag är ju inte direkt blyg när det gäller att kissa på offentliga platser. Kan ju bara ta exemplet Borås borta. Vi stannade i en bussficka, det var fullt av snö överallt. Vi var alltså två fulla minibussar med BARA killar plus jag och Felicia. Jag sket it, lutade mig mot minibussen och kissade där mitt framför alla med en bengal smällandes i rumpan.
Visade alltså upp rumpestumpen för alla grabbar och all trafik som åkte förbi utan att bry mig någonting alls. Kissade även I en busskur väl framme i Borås i jakten på hallen. Men att det "skvalar" i toaletten, det är big NO NO

Inga kommentarer: