onsdag 12 oktober 2011

Dagisnivå och idioter!

Jag kan inte påstå att jag är den som är mest insatt i politik, jag vill ju som jag sagt förut, ta över Sverige och styra det på mitt egna lilla sätt. Om jag hade fått ta över nu hade jag satt Håkan Juholt på bidrag. Och då menar jag inte bidrag för hans fyrarummare som regeringen betalat för i x antal år och som han har ljugit om. Utan bidrag, som hans parti gillar att slänga ut åt höger och vänster. Existensminimum. Så att han har råd att bo i en sketen etta, och knappt har råd att köpa mat för dagen. Vilket fallet är bland många svenskar.
Snubben har 144 000 kronor i lön varje månad, en fråga, hur i helvete kan inte det räcka för att betala hyran på sin egen lägenhet? Han gråter ut i pressen om hur han "vill göra rätt" för sig. Det är väl klart som fan att du vill Ljugholt! Man vill alltid göra rätt för sig när sanningen kommer ut. Vad det än gäller!!

Thank god för att detta kom fram så kanske de blåa segrar ännu större vid nästa val!

Tänk att människor ens kan tro på människan när han säger att "jag visste inte" fast det har kommit fram att han uppenbarligen visste! Vad är det då mer han inte har koll på? Det vore en mardröm för Sverige om han blev vår stadsminister. Han skulle störta Sverige ner i avgrunden. "Oj, jag visste inte att (valfri grej som han kan säga ifall något skiter sig)".

Att partier även drar sig ur en debatt för att de råkar bli placerade bredvid SD är ju bara dagisnivå. När jag hörde om det ser jag framför mig hur de sitter och tjurar i ett hörn med armarna i kors, tårar i ögonen och skriker "Jag vill inte leeeeka med Jimmie Åkesson!!!"

NÄE MEN VAFAN, har du bra argument, kan du stå för din sak, STÅ FÖR GUDS SKULL KVAR!! Krossa dem med dina argument. Det här är bara löjligt, det är för mycket. Dagisnivån i riksdagen är ju så patetisk så det finns inte. Och de här ska leda vårt land?

Jag är inte troende. Men det kanske är dags att börja be!


Inga kommentarer: