lördag 15 oktober 2011

No sleep at all!

Som jag anade så blev gårdagen helt amazing! Betnér var grym och jag låg typ dubbelvikt över stolen av skratt. Sen mötte jag och Bosse upp mr. Hemlig och gick till Pitchers. Bosse gick hem efter en stund, och jag och mr. X drog vidare till Sky Bar. Vi satt vid ett fönster med utsikt över Västerås, en kille spelade romantiska låtar på piano och jag var såååå lycklig som i en film! Vi gled sedan vidare till Bill&Bob innan vi bestämde oss för att gå hem till mig. Jag ville liksom inte släppa honom redan. Många timmars prat, lite sömn, och att sedan vakna upp bredvid honom på morgonkvisten!

Nu är det cirka 4 timmar sedan han var tvungen att åka, med löfte om att komma tillbaka ikväll. Är jag dum i huvudet som har saknat honom varenda sekund sen han åkte?

Inga kommentarer: